[MD-sorular] FW: Bulanık Mantık Hakkında

Can Baskent canbaskent at ttnet.net.tr
14 Nis 2005 Per 10:53:36 EEST

sanırım, taze bir odtu matematik mezunu olarak bu emaile bir seyler yazabilirim..

bulanik mantik her ne kadar matematik dali olarak gorunse de, gerek kesfi, gerekse uygulamaları muhendislik alaninda olmustur.. bilirsiniz, Zadeh bir muhendisti ve su anda bulanik mantikla ilgilenenler genelde muhendisler..

bildigim kadariyla turkiyede sadece bir iki universitede buklanik mantik ile ilgili dersler veriliyor.. kocaeli universitesi ve tokat gaziosmanpaşa üniversitesinde bulanik mantik ile ilgilenen akademisyenler var..

bulanik mantik ve bulanik topoloji sanirim su anda matematiksel bilgide devrimsel bir yenilik getirmedigi dusunuldugu icin, her ne kadar ben buna katilmasam da, ilgi gormuyor..

doalyisiyla, cok zor da olsa, matematik yuksek lisansi yapma k isteseniz de, bu konuda arastirmayi aktif olarak surduren matematik bolumu bulmaniz oldukca zor olacak..

Can Baskent