[MD-sorular] FW: Bulanık Mantık Hakkında

Kaan Demiralp jiontr at yahoo.com
14 Nis 2005 Per 12:26:11 EEST

Bulan?k mant?k konusunda ?al??an it?'den doktora yapan s?cak kanl? bir ??retim ?yesi var. Onunla temasa ge?ebilirseniz size ?o?u kimseden ?ok daha ?zet halinde neler yapabilece?inizi s?yleyebilir. "Bulan?k mant?k" konusunda bahsedildi?i gibi m?hendisler daha ?ok ilgilenir. Bu ??retim g?revliside tamamen kendi ki?isel ?al??mas?n?n ?r?n? konuya hakim olmu?tur. K?saca bir uygulama alan? olmadan bulan?k mant?k ask?da kal?r izlenimi bende var ki ?yle san?r?m. Bu ??retim g?revlisi kontrol m?hendisli?inde b?l?mde doktoras?na devam etmektedir ve bulan?k mant??? uygulama yeri oras?d?r. Mant?k ?zerinden bulan?k mant??a gidilebilir ama ama bu mant???da felsefe ?zerinden alman?z daha verimli olur kanaatindeyim.

 http://www.kontrol.itu.edu.tr/?k=akademik&p=enginyesil

?stte belirtti?im adresten ilgili ki?iye ula?abilirsiniz umar?m; gidip okulda bulma imkan?n?z varsada yak?nl?kla kar??l?cakt?r eminim...