[MD-sorular] MATEMATÝK BÖLÜMÜ-ÝÞ OLANAKLARI-KAYGILAR

berat okutan tazi55 at hotmail.com
29 Nis 2005 Cum 16:43:02 EEST

Özür dilerim biraz matematik dışı ama matematik hayatımı önemli derecede
etkileyecek bir konu.Umarım anlayış gösterir ve ilgilenirsiniz.
Şu an üniversiteye hazırlanıyorum. Matematik bölümünü seçmeye karar verdim
ancak ailemin bu konuda çok kaygıları var.Bu yüzden size bazı sorular sormak
istiyorum.
Şu anda "matematik bölümü mezunları" nerelerde iş buluyor?(Dikkat ederseniz
özellikle "bulabliliyor" demedim)Eğer üniversitede kalamazsam -amacım
kesinlikle kalmak- işsiz mi kalırım ya da çok düşük bir maaşla hayatımı
geçirmek zorunda kalırım?(ki matematik için bunu göze aldım zaten)
Üniversite de kalabilmek ve doçentlik-profesörlüğe yükselebilmek için , ya
torpil sahibi olmak ya da hocalara yalakalık yapmak, onların çantasını
taşımak elekrtik parasını yatırmak mı gerekiyor?Gerekmiyorsa yapmam
gerekenler neler?
Beni matemik bölümü, okuması-mezuniyet sonrası hakkında sizin
bilgilerinizden başka bilgilendirecek: e-mail adresi, kitap, forum v.b
kaynaklar söyleyebilir misiniz?
Bu konu benim için çok önemli, sorularıma gerçekçi bir şekilde yanıt
verirseniz bana büyük bir iyilik yapmış olacaksınız.Cevabınızı bekliyorum.

Yagmura yakalanmamak için sadece semsiyenize degil, MSN hava durumuna
güvenin! http://www.msn.com.tr/havadurumu/