[MD-sorular] Merhabalar!

murat aydin murat_aydin_35 at hotmail.com
6 Ağu 2005 Cmt 13:31:48 EEST

Ben Izmir'den Murat Ayd1n.Derginize aboneligimi geçen seneden
baslatm1st1m.Bu senede üyeligim için gereken ücreti hesab1n1za yat1rd1m
fakat derginiz su an elime ulasmad1.geçen seneki üyeligim ise 2004 ün k1s
mevsimi dergisiyle sona ermisti.Derginizi çok seviyorum ve begenerek
okuyorumLlütfen benim için yap1lan islemlerin kontrol edilmesini
istiyorum.Derginizi bir an önce okumak istiyorum.Herkese basar1l1 günler!
(kay1t kontrolü için benim ile ilgili gereken bilgiler bu adrese mail atarak
ulasabilirsiniz.Herkese çok tesekkür ederim)

Hava durumunu bizden ögrenin ve evden öyle çikin!
http://www.msn.com.tr/havadurumu/