[MD-sorular] matematik ne ise yarar?

anesin at prol800.bilgi.edu.tr anesin at prol800.bilgi.edu.tr
12 Ağu 2005 Cum 18:41:26 EEST

Sayin Özgür Öztürk,
Her matematikci gibi benim bu konu hakkinda biraz fikrim var, ama su anda
aklimda onerebilecegim bir kitap yok. Ama internet'ten bulunabilir
saniyorum. (Eger Ingilizceniz varsa.)
Sorunuzu kurdugumuz bir aga yolluyorum. Uye olmak icin
www.matematikdunyasi.org adresine girebilirsiniz.
Basarilar,
Ali Nesin

Ýrtibat <md at md.math.bilgi.edu.tr> wrote:To: matematik_dunyasi at yahoo.com