[MD-sorular] Bilgisayar ve Matematik???

murat ÖZARSLAN muratozarslan at gmail.com
2 Ara 2005 Cum 14:49:32 EET

Bilgisayar ve matematik...
Bildiğim hiçbirşeye yetmezken bu konuda yazı yazmaya çalışıyorum hatta hatta
Md de yayınlama hayalimde var(!) Kabul ederler mi bilmem(bu benim problemim
de deği zatenl) Sizce nedir bağ? evet evet fikirleriniz bana ışık tutacak
ama buna bizi kullanacak gözüyle bakmayın ben sadece yüce matematiği
insanların 1 numaralı teknoloji diye bildiği bilgisayarın efendisi kılmak,
teknolojiyi teknoloji yapanın matematik olduğunu göstermek hatta daha da
genelleyim matematiğin yaşadığı toplumun dili dışında  hiçbir şeye  ihtiyacı
olmadığını göstermek istiyorum.Sizce sadece 2 lik taban mıdır ortak
noktası?bilgisayarın her alanı matematiğe aynı oranda mı muhtaçtır?
Matematik bilmeyen programcı olabilir mi? Matematik alanındaki yeteneğini
farketmeyen bilişimci var mıdır? ya da bilgiyi abartmış arkadaşlar için
söyleyeyim kendini bilgisayar biliyorum diye sanmayan ama yinede öğrenmek
için çırpınıp duran bir matematik öğrencisi olan benim için bana 4-5 senede
verilen naçizane bilgimi bilgisayarın hangi alanıyla örtüştürsem daha faydlı
olur? Dikkate alırda birkaç cümle yazarsanız mutlu olacağım.saygılar...