Re: [MD-sorular] FW: Yardým...

Ali ilik aliilik at gmail.com
12 Ara 2005 Pzt 14:15:33 EET

Maple programıyla ilgili Türkçe kaynak olarak ilgilenenlere bir kitap
öneriyorum. Halen Soyut Matematik derslerine gelen hocam, Uludağ
Üniversitesi Fen Edebiyet Fakültesi Matematik Bölümü Öğretim Üyesi(Geometri
Ana Bilimdalı) Yrd. Doç Dr. Basri Çelik'in yeni yayımlanmış bir kitabı
var.(Maple ve Maple İle Matematik). Kitap kapsamlı, okuması kolay, içinde
karikatürler de bulunduran ilginç bir kitap. Nobel Yayınları tarafından
yayımlandı.

linkler:
1-http://www.alveal.com/product.asp?numRecordPosition=30&P_ID=2646&strPageHistory=cat&strKeywords=&SearchFor=&PT_ID=187

2-https://www.pandora.com.tr/urun.asp?id=118853

Ali İlik
www.antoloji.com/ali_ilik
"A writer is not so much someone who has something to say as he is someone
who has
found a process that will bring about new things he would not have thought
of if he had not
started to say them." William Stafford