Re: [MD-sorular] yardım

E. Mehmet Kıral luzumi at gmail.com
13 Ara 2005 Sal 00:32:47 EET

Özür dilerim, iki tarafın da türevini almak gibi bir gaflette bulundum. Oysa
bu eşitliğin sadece 1 nokta için sağlandığını biliyoruz biz. Demek ki
kesiştikleri noktada türevleri aynı olmayabilir. (hatta muhtemelen de
değil). Ama yine de n/ln n = 5/ln2 eşitliğinin sağlandığı n için istediğimiz
eşitlik de sağlanır.