[MD-sorular] FW: slm-fraktallar

ali nesin anesin at bilgi.edu.tr
29 Ara 2005 Per 02:31:36 EET

Sevgili Tugay Arslan,
Bu konuda internette bir suru sey bulabilmelisiniz. Ama bunun icin Ingilizce bilmeniz gerekir. Bildigim kadariyla Tubitak yayinlarindan da kaos ve fraktaller uzerine cikan en az iki degerli kitap var. Yardim isteginizi bu amac icin kurdugumuz bir listeye yolluyorum. Listeye girmek icin
http://matematikdunyasi.org/mailman/listinfo/md-sorular
adresini ziyaret etmelisiniz.
Basarilar dilerim,
Ali Nesin