[MD-sorular] Ali Nesin e soru

ali nesin anesin at bilgi.edu.tr
15 Tem 2005 Cum 16:59:40 EEST

Duvarlar numarali mi? Yani siyah-beyaz-siyah-beyaz ve
beyaz-siyah-beyaz-siyah boyamalari arasinda bir ayrim gozetiliyor mu?
Her halukarda oldukca basit bir soru. Tum boyama sekilleri teker teker
siralanabilir.
Daha genel soru daha ilginc. m-gen seklinde bir oda n renge boyanacak
ama komsu duvarlar ayni renkten olmayacak. Oda bu sekilde kac degisik
bicimde boyanabilir? (Duvarlar kisiliksiz olsun.)
Ali N.