[MD-sorular] Türkiye Lise Öğrencileri Arası Zeka Oyunları Yarışması

genar ersoy genarersoy1103 at seckinmail.com
18 Tem 2005 Pzt 15:09:46 EEST

 29 Ağustos 2005 Pazartesi günü FDD Rıhtım Şubesi'nde Türkiye Lise
Öğrencileri Arası Zeka Oyunları Yarışması yapılacaktır.Yarışmaya
2004-2005 Eğitim Öğretim Yılı içinde bir ortaöğretim kurumunda eğitim
gören herkes katılabilecektir.Yarışmaya katılımcılar 3'er kişilik
takımlar halinde katılacaktır.Yarışmaya son başvuru tarihi 20 Ağustos
2005 tir. Ayrıntılı bilgi ve başvuru için: web:zeka.qrmoon.net
e-posta:zeka at qrmoon.net

http://www.seckinmail.com Ucretsiz Email Hesabinizi Simdi Alin