[MD-sorular] Veri Madenciliği (Data mining)?

Okan Çetin okancetin at gmail.com
28 Tem 2005 Per 09:57:13 EEST

Selamlar;
Veri Madenciliği (data mining) husunda, sizlerin bilgilerinden
faydalanmak istiyorum. Bu işi için kullandığınız/kullanıldığını
bildiğiniz açık kaynak uygulama olarak neler var? Bir üniversitenin
Weka isminde bir projesi var. Onu indirdim yalnız benim veriler
veritabanında tutuluyor. Bu weka ile MySQL, PostgreSQL den nasıl veri
çekebileceğimi kavrayamadım tam. Sanırım bu özelliği yok. ARFF
ismindeki kendi formatlarını kullanmak durumundayız. Madencilik
konusunda da az/çok bilgilerinizi/deneyimlerinizi aktarırsanız
sevinirim.
Bilgisini paylaşacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.