[MD-sorular] Re: MATEMATÝK BÖLÜMÜ-ÝÞ OLAN AKLARI-KAYGILAR

murat ÖZARSLAN muratozarslan at gmail.com
3 Mayıs 2005 Sal 19:29:38 EEST

matematik öğretmeni olmaya çalışan bir öğrenci olarak söylediklerini
anlıyorum.eğer amacın başarmaksa engel tanımamalısın.söz konusu
matematikse iş imkanlarından bahsederek konuyu daraltmak çok
saçma.çünkü matematik bir yaşam tarzıdır.evrenin kuruluşu matematik
üzerinedir.anlıorum ki sen matematiğe hiçbiryere gidemeyen öğrenciler
gibi gitmeyeceksin yani kendi iradenle seçeceksin elbette senin
diğerlerinden bir farkın olacaktır.korkun aç kalmaksa iyi bir
matematikçi asla aç kalmaz.tabi bölüm seçiceksin türkiye koşullarına
göre değerlendirmek lazım.o halde çok sağlam çalışıp odtü boğaziçi
vs... gibi okullarda okumalısın.başka biryerde okumanda başarına engel
değildir matematiği sev yeter o sana dönecektir.başka bir yerde
okuduğun taktirde çok kaliteli isimlerle diyaloğa geç.soru sormaktan
korkma.bana lazım değil deme herşeyi öğren.ben eminim ki sen
matematiğe sarılırsan sonunda sahip olacağın zenginlik umrunda
olmayacak.bu ruh gelebileceğin heryere getirecek seni.