[MD-sorular] matematik

yakup arı yakupari at gmail.com
3 Mayıs 2005 Sal 20:02:28 EEST

Merhaba dostum,
Ben matematik mezunuyum ve şu anda matematik yüksek lisansı yapıyorum.
Sana söylemek istediğim tekşey bu bölümü gerçekten istiyorsan yaz.bu iş
gerçekten bir hayat tarzı,aslında hayatın anlamı,matematik ögrenmek bazen
çıldırtıcı, sinir bozucu, aslında berbat bişey ama güzelliği bazı
kavramların anlamını anladıgında, soruların çözümüne ulaştıgında,ispatlarını
dogru yaptıgında ortaya çıkıyor ve müthiş bir haz alıyorsun.neyse bunları
geçelim bunlar karın doyurmuyor
 AMA matematik mezunu olan en aptal kişi bile aç kalmaz.ÇÜNKÜ matematik
mezunu olan kişi en son olarak özellikle dershanede,özel okullarda,devlette
çok rahat iş bulabiliyor.ama dershaneler bir kaç sene süründürüyor sonra
doyurucu paralar kazanıyorsun.bi de bu işin özel ders tarafı var yatlar
katlar alanlar var bu işten.şunu DÜŞÜN insan hayatında doktorlar nasıl
vazgeçilmez bir unsursa matematikçilerde öyle ÇÜNKÜ o doktor tıp fakültesine
girebilmek için ülkemizde matematikçiye muhtaç yani herkes muhtaç
 bankalarda matematikçilere çok ihtiyaç var.sigorta kurumlarında yine öyle
lojistik alanlarında dtalep var aslına bakarsan bir matematikçi her işi
yapar yeterki biraz kafası çalışsın.zaten bu bölümü okuyan herkeste bir zeka
ilerlemesi olur,işte o saçmaladıkları analitik düşünce yapısı filan
gelişir.çok arkadaş var bu işlerde ugrasan.özellikle bankaların emeklilik
bölümlerinde çok iş var
 bilgisayar en önemlisi iyi bir okula gidersen matematikle bilgisayarı
kaynaştırırsan senden iyisi yok kimse tutamaz seni HELE üstüne biraz da
işletme bilgisi koydun mu ülkeyi yönetirsin.
 sana diyecegim kendini geliştir bilgisayar,ingilizce çok önemli.okulunu iyi
seç.vakıf okullarını iyi araştır.
 bölümde okurken eger matematiğin kendisini seversen ölünceye kadar bırakmaz
bu iş seni.seni ele geçirir.
 BURDAN ÇIKARTACAGIN SONUÇ ŞU MATEMATİK iYi BÖLÜMDÜR VE MATEMATiKÇiLER
iYİDiR, BEN EN iYiSi BU BÖLÜMÜ TERCİH EDEYİM.
 SANA KOLAY GELSiN VE UMARIM iSTEDİGİN OLUR