[MD-sorular] Re: MD-sorular Toplu Mesajý, Sayý 4, Konu 8

mehmet zubaroglu mzubaroglu at yahoo.com
12 Mayıs 2005 Per 01:12:53 EEST

Merhaba,
Benimkisi beyhude bir caba; belki 'evladim biz istek
parcasi calmayiz' diyecek hocalarimin da affina
siginarak, neden kriptoloji ile ilgili yaz okulunda
bir atolye calismasi ya da ders konmasin, diyorum.

Ayrica bir oneri de gelecek donemler icin; bilim
tarihi maalesef benim mezun oldugum okulun matematik
bolumunde secmeli olarak bile yer almadi, hadi bilim
tarihinden gectim matematik tarihi ve yaninda elbette
matematik felsefesi dersleri bildigim kadariyla
matematik bolumlerinin pek cogunun programinda yer
almamakta. Iste tam da bu eksikligi giderecek yaz
okulu dersleri dusunulebilir mi?

Sevgiler.

Yahoo! Mail Mobile
Take Yahoo! Mail with you! Check email on your mobile phone.
http://mobile.yahoo.com/learn/mail