[MD-sorular] devlet üniversitesi mi?(listenin amacý dýþýnda bir konu!!)

ayseu at gazi.edu.tr ayseu at gazi.edu.tr
2 Kas 2005 Çar 15:13:40 EET

Yolda dalgın yürürüm…pek kimseyi fark etmem bu yüzden…kampüste yürürken bir
adam gördüm…benim bile gözüme çarpacak denli garip yürüyordu…şöyle kollar
iki yana açılmış göğüs dışarıda her şeye biraz havadan bakan ve sanki
tebrikler hocam denmesini bekleyen kabul gününde gibi…aa o da ne!!...yahu
tanıyorum ben bu adamı…falanca bölümde ki öğretim üyesi..yaa bu adam hep
böyle mi yürürdü :)) garip!!…sonradan öğrendim ki prof olmuş…ee gusel…
tebrikler hocam:))…zaman geçti yine aynı adamla karşı karşıyayız ama ben
yerdeyim o değil…yok yok bu sefer yürümüyoo uçuyor yaa…acaba bu yaşta kuğu
gölü balesi yapmaya mı karar verdi:))..yok canım daha neler…aman efendim
hocamız anabilim dalı başkanı olmuş…güldüm valla ne yalan söyleyeyim…onu her
gördüğümde çok güldüm…ilahi hocam çok yaşayın emi…sizin gibiler böyle
yükseldikçe sırtımız yere gelmez valla (!)…uçan balonlar geldi aklıma…içi
boş ya…doldur gazla bırak ..öylece uçsun hedefsiz:))…sonra uçakları düşündüm…
kolay mı ya onun uçması…her şeyden önce denge lazım değil mi…bi sürü hesap
kitap…sonra güçlü hem çok güçlü bir motor…bir de öyle tek başına uçmaz…alır
birilerini de yanına…alır kanatları altına ve uçurur güzel maviliklere…aaa
bir de ne zaman tekerleklerini yere basacağını iyi bilir…bak bu önemli işte…
öyle amaçsız hedefsiz savrulmaz gökyüzünde…uçmasının bir sebebi vardır…
bilene bilgiçlik taslamanın çok yakışması gibi uçmak da çok yakışır ona…
gökyüzünde süzülüşüne bayılırım…hele buradan bir ben geçtim dercesine geride
bıraktığı iz…tutup kuyruğuna asılma isteği bırakır bende…

devlet üniversitesi mi dediniz?!..aa bizde çok var bunlardan:))…ama duydum
ki özel üniversitelere transfer de ediyormuşuz hem de çok iyi meblağlara :))…
hatta bir kaç tanesini giderken (uçarken demeliyim!!) gördüm...şimdi o
semalarda uçuyorlar...valla benden söylemesi bunun devleti özeli yok
anlayacağınız…demedi demeyin:))…

listeyi amacı dışında meşgul ettim…pişman mıyım…hayır…nicedir hasret
kalmışım.. aynı dili konuşacak birilerini buldum...kaçırır mıyım...fırsat bu
fırsat...notuna itiraz etmek için bin bir özür dileyerek öğrt. üyesinin
yanına giden ve çoğunlukla “aman ne değişecek sanki” diye bu kadarını bile
yapamayan bazı gençleri ve onları böyle davranmaya iten hocaları gördüğümde
ne kadar üzülüyorsam, burada gördüğüm bazı gençler ve o gençlerin bahsettiği
gibi hocaların varlığı da o kadar sevindiriyor beni...hala umut var
dedirtiyor…hala umut varrrrrrrrrrr...saygılarımla..
Ayşe Uyar