[MD-sorular] Iki soru

ali nesin anesin at bilgi.edu.tr
10 Kas 2005 Per 13:21:08 EET

Sorunuzu bu amacla kurdugumuz bir listeye yolluyorum.
adresinden listeye uye olabilirsiniz.
Basari dileklerimle.
Ali Nesin

merkezi O ile gösterilen bir çember ve bu çemberin iç bölgesinde bir A
noktası alınıyor.B noktası çemberin üzerinde ve OA doğrusunun dışında
olmak üzere AOB açısının iç açı ortayı ile AB doğru parçasının
kesişimlerinin geometrik yerini bulunuz. Bir de hocam 2.9 ama 9
devrediyor bu8 sayının tam değeri 3 müdür yoksa 2 midir. Yardımcı
olabilirseniz sevinirim. Yada yardım edebilecek bir kaynak varmı .
teşekkürler

____
Bilardo'nun <http://market.mynet.com/market/bilardo/secim.asp>  gerçek
keyfini burada rakiplerle yaşayın!