[MD-sorular] (konu yok)

ali nesin anesin at bilgi.edu.tr
12 Kas 2005 Cmt 18:04:14 EET

Can Bey,
Sorulariniz onemli sorular ve benim de net bir yanitim yok, sadece
dusuncelerim var. Ama bu tartismaya girmem cok zamanimi alir. Oysa bu
sitenin kurulus amaci, MD'ye ve bana gelen sorulari daha genis bir
topluluga yaymak ve boylece sorularin daha yetkin kisilerce yanitlanmasi
ve bu toplumsal gorevin paylasilmasiydi. Kisacasi sorulari yanitlamaya
zamanim yetmiyordu!
MD'de Bekir Gur bu konulara dokundu. Ilerde de bu konulari deseriz.
Bu arada asagida anlattiginiz anekdot cok hos. Neden bunu MD'ye
sunmuyorsunuz referans vererek?
Ali Nesin