[MD-sorular] güzel sorular lütfen yanıtlayın

ers12345678 ers12345678 at e-kolay.net
13 Kas 2005 Paz 15:37:21 EET

MERHABA:
1- K GERÇEL SAYISINI İKİNCİ DERECE DENKLEMİNİN KÖKLERİ İLE NASIL KARŞILAŞTIRIRIZ?KİTAPTA ŞU ŞEKİLDE VERMİŞ.AMA BEN ANLAMADIM NASIL ÇIKARILDIĞINI ÖĞRENMEK İSİTİYORUM.

   2
ax +bx+c=0   x<k<x                     gibi
                      1       2

2-) analitik geometri,lise 2,3 konularını kapsayan kitap ve dökümanlar varsa gönderirmisiniz
3-a+bi şeklin de gösteriyoruz karmaşık sayılarıbenim sormaik istediğim a ifadesi gerçel sayısı sayı doğrusu üzerinde  gösterebiliriz. peki sanal kısmı nasıl koyacağız sayı doğrusu üzerine.
4-log a ifadesinki e yi nasıl buluyoruz.   pi sayısı gibi bunlarda irrasyonel. matematikde başka sabitlerde var bunlar
neler?
5-)TAM TADMİN OLAMADIĞIM  SORULAR VAR.BUNLARA CEVAP VEREN ALİ İLİK'E TEŞEKKÜR EDERİM.
     A-)tan 2=x ,Tan x=2bunu toplam,yarım açı ,dönüşüm  formüllerinden yaralanarak mı bulabiliriz.
     B-)cetveller üzerindeki uzaklıkları nasıl belirliyoruz.mesela 1cm ile 2cm arasındaki  uzaklık.

6-)2  =1 ifadesini üstel fonksiyonlarının davranışını inceleyerek mi buluyoruz?
7-1/sonsuz =o   bunu 0 a yaklaşır mı demeliyiz?
8-)Kuadratik form ne demek?