[MD-sorular] Türkçe karakterler hakkýnda...

Can Demir demcan83 at yahoo.com
17 Kas 2005 Per 00:08:28 EET

Birçok kullanýcý ayný dertten muzdarip olunca, Türkçe karakterler hakkýndaki sorunun genel bir çözümünü vermek istedim.. Çözüm Internet Explorer için geçerli ama diðer tarayýcýlarýn da ayný ayarlarý olduðundan, biraz uðraþýlýrsa çözülür (gibi geliyor bana)...

  Internet Explorer'da üstteki menüden View (Görüntü) --> Encoding --> Unicode(UTF-8) veya Turkish (Windows) (zaten muhtemelen ikisinden biri seçilidir, siz ötekini seçmelisiniz. ama diðer sayfalarý görebilmek için eski ayarýnýza da geri dönmelisiniz..)

  Bu çözüm birçok Türkçe karakter okuma problemini ortadan kaldýracaktýr.. Ama hepsini deðil sanýrým...

  Can