Re: [MD-sorular] epsilon-delta kavramlar�

Ali ilik aliilik at gmail.com
20 Kas 2005 Paz 19:18:51 EET

epsilon ile delta arasına sizin sorunuzda d ile e arasındaki bağlantı d<=e
dir dersek bu "epsilonla delta arasindaki baglanti nedir?" sorusunu
mantıklı, iyi ifade edilmiş bir soru yapar.
 d<= e seçilmesinin soruyu çözeceğine katılıyorsanız, "epsilonla delta
arasindaki baglanti nedir?" sorusunu mantıklı, iyi ifade edilmiş bir soru
yapar.katılıyormusunuz? verdiğiniz örneklere ben katılıyorum. d=e V d=e/2 V
d=e/3 Vd=e/3 tür evet hatta d<= e dir diyebiliriz.

20.11.2005 tarihinde barýþ uðurcan <barisevren19 at yahoo.com> yazmış: