Re: [MD-sorular] Yanıt: MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 10, Konu 23

Ali ilik aliilik at gmail.com
21 Kas 2005 Pzt 00:47:52 EET

Gökhan Bey, sanırım Ali Nesin' e bir soru sordunuz ya da buraya geldi.
Bildiğimiz gibi Ali Nesin Bey'in tüm soruları yanıtlayacak vakti olmuyor.
Ben şu şekilde yanıt veriyorum, EVET BENZER BİR MANTIK YÜRÜTMEYLE DEDİĞİNİZİ
F ÜZERİ G İÇİN DE SÖYLEYEBİLİRİZ. FAKAT BURAYA SIK MESAJ YAZIYORUM, BAZEN
BİLGİMİ ZORLUYORUM HATALARIM OLABİLKİR, BURAYA DEĞERLİ
HOCALARIMIZ(TÜRKİYE'DEKİ MATEMATİK HOCALARI/ÖĞRETİM ÜYELERİNİ KASTEEDİYORUM)
VAKİT BULDUKÇA YAZDIKLARI ZAMAN SANIYORUM DAHA NET OLARAK SORUALRA YANIT
BULUNABİLECEKİRTİR. Saygılarımla,
 Gökhan beyin ek olarak gönderdiği soru:
 "

Sayın hocam benim fonksiyonlarda dört işlemde merak ettiğim bir sey var
mesela

f={(1,3),(4,5),(5,7),(7,2)} ve g={(2,0),(4,3),(5,4),(8,6)} olsun burada

f+g={(4,8),(5,11)} ve f.g={(4,15),(5,28)} odlunu soyluyoruz peki f üzeri giçin

f üzeri g={(4,53),(5,74)} diyebilirmiyiz

GÖKHAN DEMİR
"
toplam, çarpım ve üs için yürütülen yürütmede ben, bilgim dahilinde
düşünürsem, bir sakınca görmüyorum f üzeri g=={(4,53),(5,74)}diyebiliriz.