[MD-sorular] pepsilon-hayta harekatý!!

erdem çapçý wildcrazies at yahoo.com
21 Kas 2005 Pzt 00:57:50 EET

Yine anlaþmazlýk yaþýyoruz. Benim yazdýðým yazýyý
okuduysanýz kastettiðim orda yanlýþ olmadýðý deðil,
sizin orda bir hata yapmýþ olmanýz. Sorduðum soru ve
yanýtý a þýkký (dikkatsizlik, düzelttiðiniz için
teþekkür ederim) haricinde doðrudur. Ayrýca
sinirlenmedim. Öyle düþündüðünüze üzüldüm. Böyle
tartýþmalar her zaman hoþuma gitmiþtir. Örneði siz
incelersiniz. Sonra tartýþýrýz. Neyse matematiðe
döneyim ben en iyisi. Farkýnda olmasakta limit
konusunda anlaþmýþ gibi görünüyoruz.

  Benim bir sorum olacak. Devirli sayýlardan oluþan
bir fonksiyonun grafiðini çizebilir miyiz?
Çizebiliyorsak nasýl bir grafik ortaya çýkar. Örneðin
f(x)=1,x (x devirli) x eleman Z  ve  x=>1.
                                     Erdem ÇAPCI
                                   ODTÜ Matematik
                                      1. Sýnýf

--- Ali ilik <aliilik at gmail.com> wrote:

> Erdemcim biraz sinirlenmişsin. Günlük hayatta
> insanların kusurları
> araştırmaz ama bu forumda tabi ki de ÖZELLİKLE
> KUSUR ARIYORUM, ARANMALI ZÄ°RA
> BURASI BÄ°R MATEMATÄ°K FROUMU, PANOSU deÄŸil mi?
> yoksa bizleri takib eden daha
> genö arkadaşlar yanlış öğrenirler matematiksel
> olarak ne hata varsa
> düzeltmeliyiz bilgimiz dahilinde. Sen de daha
> [...]
Ÿlıkla yanıt
Ÿler
Ÿ gibi
> gözüküyor, iÃ