[MD-sorular] pepsilon-hayta harekatý!!

erdem çapçý wildcrazies at yahoo.com
21 Kas 2005 Pzt 11:36:19 EET

 Bu arada önceden yazdigim mesajlara baktim ve daha
yeni arkadaşlarla bu konuyu konusmus olmamiza
ragmen nasil deltanin epsilondan küçük olmak zorunda
oldugunu soylemek gibi sacma bir hata yaptim
bilmiyorum. En iyisi ben biraz daha dersime
calisayım.
O yuzden limit tartısmasini size birakiyorum.

                                       Erdem Capci
                                      ODTU Matematik
--- Ali ilik <aliilik at gmail.com> wrote:

> [...]
> ben sana özel olarak bir
> mesaj yazmıştım. Sen bunu foruma taşımışsın,
> bu doğru bir davranış değil.
> Lütfen sana msj yollayan kişinin sadece sana mı
> yok sa foruma mı yolladığına
> bak. Hiçbirimiz burada matematiğin haricindeki, mp
> vs forumlarında zaman
> zaman görülen sert ve kaba tartışmaları yapmak
> amacında değiliz tabi ki. En
> iyisi yazacaksan sen de son bir mesaj yaz. Ben
> yanıt yazmayacağım. Zira
> büyüklerimizden fırça yiyeceğiz bu gidişle,
> Ali Nesin olaya el atacak.
> Dediğin gibi matematiğe dönelim arkadaşım.

Ÿsin. Günlük
> hayatta
Ÿtırmaz ama bu forumda tabi ki de
> ÖZELLİKLE
> deÄŸil mi?
Ÿlar yanlıÃ
> öğrenirler matematiksel

Ÿ:

> aradýðýnýz sürece mutlaka
> dikkatli
> dikkatli

¸lıkla yanıt
> iÃ…Ã
¸ler
> sarmıÅÃ
¸ gibi
¸e
> biraz
¸la

karÃ…Ã
¸Ã„±lanacaÄÃ
¸Ã„±nı
¸ayım
> sonra genel bir yorum
¸Ã„±m
¸lar.
> sanırım, o
¸lı bir
> biraz daha
¸raÃ…Ã
¸ gerekiyor. Mesela x->0
> srou
¸tum bunu.
> bu soru
> çözülüyor(nkz.
> deltayı epsilon
> epsilon
¸Ã„±nıtyla ne
> kastediyoruz?
> baÄÃ
¸Ã„±ntı
¸aÄÃ
¸Ã„±dakilerden
¸Ã„±kkı. i
> Ã…Ã
¸Ã„±kkı
¸erleri ama
> "baÄÃ
¸Ã„±ntıyı"
> "baglanti"(!)
> çıksın. O
¸Ã„±ntı d<10e dir
> baÃ…Ã
¸ka birÃ…Ã
¸ey
¸ildir! yukarıdaki
> Ã…Ã
¸Ã„±klar buna
¸Ã„±kkı
> epsilon>delta
> dir). ama mesela
¸lanırken, e=1, d=9
> için sadece d<10e
¸lanır e>d
> saÄÃ
¸lanmaz.
¸Ã„±klara bakarız
> ve "asıl
¸umuzun
> Ã…Ã
¸Ã„±klarda cevap
> goz
¸u
> için, bu
> iyi

=== message truncated ===

Start your day with Yahoo! - Make it your home page!
http://www.yahoo.com/r/hs