[MD-sorular] Müzikte Altýn Oran

Sukret Gokay sukretgokay at hotmail.com
21 Eki 2005 Cum 14:50:34 EEST

Merhaba,
İsmim Şükret Gökay. Kadıköy Anadolu Lisesi, lise ikinci sınıf öğrencisiyim.
Uzun süredir müzikte altın oran ın varlığı üzerine çalışıyorum. Yedi yıllık
birikimime dayanarak müzikte bazı mükemmel uyumların olduğunu biliyorum.
Konservatuarlarda da öğretiliyor aynı şey. Ama benim aradığım doğada bulunan
mükemmel uyumun, yani altın oranın müzikteki yeridir. Bir süredir okuldaki
arkadaşımla beraber bir proje çalışmasına giriştik bu konu üzerine. Bir
şeyler de yakaladık sanıyorum. Lakin bu konu üzerine önceden bir ispatın
yapılıp yapılmadığını bilmiyorum. Veya yapılan herhangi bir çalışmadan da
haberdar değilim. Bilgisi olan birileri varsa görüşlerini aktarabilir mi?
Çünkü bu benim için ciddi bir çalışmadır. Müzik ve matematiğin
kombinasyonundan çıkıcak sonucun muhteşem bir şey olabileceği kanaatindeyim.
Saygılar.

En etkili ve güvenilir PC Korumayi tercih edin, rahat edin!
http://www.msn.com.tr/security/