[MD-sorular] Müzikte Altın Oran

barış uğurcan barisevren19 at yahoo.com
21 Eki 2005 Cum 21:39:53 EEST

bu konuda bir fikrim yok ama bildigim iki kitap var.
belki üniversite kütüphanelerinde bulabilirsiniz.
üniversite kütüphanelerinin "online database search"
bölümünden kendiniz de türkçesiyle veya ingilizcesiyle
(golden ratio olarak) arama yapabilirsiniz.

1-)Bergil, Mehmet Suat.
Doğada/bilimde/sanatta altın oran.
Arkeoloji ve Sanat Yayınları
İstanbul    1988