[MD-sorular] [Fwd: kaynak]

Burcin Erocal burcin at math.bilgi.edu.tr
25 Eki 2005 Sal 11:10:10 EEST

Liste uyelerine dagitilmasini istediginiz mesajlari
sorular at matematikdunyasi.org adresine gondermelisiniz.

sayfasindaki alana e-mail adresinizi yazmaniz ve size gonderilecek
e-postadaki islemleri uygulamaniz gerekiyor.

Mesajinizi listeye dagitilmasi icin yonlendiriyorum.

Iyi calismalar,
Burcin Erocal