[MD-sorular] Ýntegral

erdem çapçı wildcrazies at yahoo.com
1 Eyl 2005 Per 22:36:25 EEST

1. Ne yazýk ki önceden gönderilmiþ ms word
dosyaylarýnda birinde "toplmalarý max" sorusuna
verilen yanýta cevabý ancak görebildim. Ayný cevaplarý
yollamýþýz. Yanlýþ anlaþýlma olmasýný istemem.
Arkadaþtan özür diliyorum.
2. Ýntegrali daha bu yaz öðrenme fýrsatým oldu.
Türevin fizikteki iþlevlerinden bazýlarýný biliyorum
fakat integral için bunlar nedir?
3. Bilim felsefesiyle ilgili önerebileceðiniz bir
kitap var mý? Yanlýþ hatýrlamýyorsam Bülent
Yýldýrým'ýn bir kitabý vardý. Baþka var mý?

                                    Teþekkürler
                                    Erdem Çapcý
                                   ODTÜ Matematik

http://www.yahoo.com/r/hs