[MD-sorular] Bilim Felsefesiyle Ilgili Kitaplar

Engin Yardimci enginyardimci at yahoo.co.uk
5 Eyl 2005 Pzt 22:54:04 EEST

Cemal Yildirým'in Remzi Yayinevi'nden, Ömer Demir'in Vadi Yayinlari'ndan, Dogan Ozlem'in de Inkilap Yayinlari'ndan cikmis 'Bilim Felsefesi' kitaplari ODTU kutuphanesinde mevcut.Ben bunlardan ilkini okudum ve begendim.Benim sana esas tavsiye edecegim kitap halen de basvuru kitabi olarak kullandigim,Tubitak tarafindan basilmis Dunya Kulturlerinde Bilimin Tarihi ve Gelismesi kitabi ki, bu kitabin 3. baskisi da kutuphanede var.Tabii bir de MD yazari Bekir Gur'un Kadim Yayinlari'ndan cikmis 'Matematik Felsefesi' kitabi var.

To help you stay safe and secure online, we've developed the all new Yahoo! Security Centre.