RE: [MD-sorular] mail grubu hakkýnda öneri

Nurettin Caliskan ncaliskan at dogus.edu.tr
8 Eyl 2005 Per 14:03:45 EEST

Selamlar

Herseyden once boyle bir mail gurubunun olmasi guzel... Goruyorum ki takipte olan insanlar sorular ve cozumleri ile ilgili yazismalarani cok rahat yurutebiliyorlar... Ama ben surekli olamadigim icin yanit ve yorumlarin hangi soruya ait oldugunu kacirabiliyorum bazen... Sanirim listedeki bir cok arkadasim da benim durumumdadir...

Mert arkadasimizin onerdigi "board/forum" bu konuda cok anlamli geldi bana... Boylece hem sorulari hemde onunla ilgili yorum ve yanitlari gorebiliriz...

Boylece sorulan sorularin "niteligi" tartismalarina da girilmemis olur... Ä°steyen istedigi konudaki yazilarla ilgilenir

Odev-sorulara gelince... Buralara kadar gelivermis ve usenmeden sorusunu aktarmissa bir arkadasimiz.. Neden yardim etmeyelim ki... Copy/paste i engellemek olasi yanitlarda, tersine ise ilgili bir arkadasimizi da buralardan kacirmak olabilir...

Hadi Mert arkadas... Madem oneri senden geldi... Sahip cikip nasil yapabilecegini konusalim board/forum'u

Sevgiler

nurettin