[MD-sorular] mail grubu hakkında öneri

Burcin Erocal burcin at math.bilgi.edu.tr
8 Eyl 2005 Per 21:45:59 EEST

Merhabalar,

Bu liste ilk kuruldugunda, matematik dunyasina gelen sorularin yukunun
Ali Nesin'in uzerinden alinmasi icin gecici bir cozum olarak
dusunulmustu ve uzun soluklu cozumun bir wiki olmasi kararlastirilmisti.

O zamandan beri, kalici cozum olacak bu wiki'yi kurma yuku benim
uzerimde; ama simdiye kadar bu konuya yeterince vakit ayiramadim.

Eger bu isle ilgili yardimci olmak isteyen arkadaslar benimle temasa
gecerse, bir gorev dagilimi yapabiliriz. Yapilmasi gereken isler
cogunlukla ceviri, web tasarimi ve ilk icerigin duzenlenmesinden olusuyor.

Bu konu uzerinde konusmalarla listeyi mesgul etmemek icin (500'un
uzerinde uyemiz var), ilgilenenler lutfen sadece benim e-mail adresime
yazsin.

Tesekkurler,
Burcin