[MD-sorular] burçin hanıma...

murat ÖZARSLAN muratozarslan at gmail.com
9 Eyl 2005 Cum 12:48:12 EEST

bu mailiniz üzerine baktım da 20 den fazla mail grubuna üyeyim ve malesef
paylaşım yerine artistlik almış başını yürümüş.aynı şeyi burdada
görüyorum...bilgi paylaştıkça büyür mantığıyla
www.muratozarslan.net<http://www.muratozarslan.net/>i
kurdum.mail grupları bu işin acemice yürüdüğü yerlerdir ki paylaşım yerine
menfaat vardır.diğer bilimler bir tarafa matematiğin inceliğine aykırı o
kadar çok yanlış var ki burda... ali hocam bir cevap yazsaydı bana sizinde
değindiğiniz bu konu üzerine eğilecektim.bir forum. bu forumun yöneticisi
kim olursa olsun üye alımını kontrollü olarak yapıp daha sonra forumda bir
görev paylaşımı yaparak daha seviyeli bir ortam kurmak bilgi paylaşımının
yanı sıra arkadaşça bir ortam kurmak... md nin sitesinin altında bir
subdomain le ya da yeniden host alınarak bir php kurmak çok mu zor yani...
inanın haddimi aşan şeyler yazıoyrum ama bu sizlere olan inancımdan ve
kontrolden çıkan bir gruba olan kızgınlığımdan kaynaklanıyor.görev paylaşımı
yapılacaksa karşılık beklemeksizin hazırım.saygılarımla...