[MD-sorular] mesaj sayisi

ali nesin anesin at bilgi.edu.tr
12 Eyl 2005 Pzt 14:15:15 EEST

Kuruldugundan bu yana listeye gelen mesaj sayisi soyledir:

Eylul
28
(12 gun)

Agustos
64

Temmuz
30

Haziran
22

Mayis
47

Nisan
65

Mart
11

Mesaj ortalamasi günde 1,4. Eylul ayinda ortalama 2,3'e cikmis.
            Uye sayimiz 537.
            Bu sayilar saglikli ve yasayan bir "ag"in gostergeleridir ve
"spam" nitelemesini haketmezler.
            Gunde 5-10 kadar mesaj sanirim "makul" duzeyde kabul
edilebilir. Gene de bu iletisim ortamini gereksiz yere kullanmamaya ozen
gostermeliyiz.
            Ben sizi agdan nasil cikaracagimi bilemiyorum. Burcin
arkadas bilir elbet ama onun da isi basindan askindir. Bu aga girilir
ama cikilmaz demek istemiyorum!