[MD-sorular] [Konu Disi] Mail grup ile ilgili

Ali Cihan Ciplak alicihan at gmail.com
14 Eyl 2005 Çar 13:33:32 EEST

Merhaba,

Bir insan uyesi oldugu mail grubunun mesajlarina "spam mail" yakistirmasi yapmamalidir (Emir degil oneri). Rahatsiz olundugu anda 2 tiklamayla gayet kolay bir sekilde gruptan cikilabilmekte cunku. Benim gorusumce, mail sayisi olarak tam tadinda bir mail grubu. Mesajlarda bencillik oldugunu da dusunumuyorum.

Matematikle ilgili yazismalar oluyor ki; daha cok soru cevap niteliginde bunlar ve genelde seviyeli bir sekilde sorusu olan kisilerin sorulari da cevaplaniyor. Elbetteki en iyisi bu sekilde bir mesajlasmadir denemez ancak beklentilerle ortusmuyorsa, bu beklentiler dile getirilmelidir; ya da belirtildigi gibi kisiselden gorusulmelidir.

Mesela kucuk bir kac oneri sunacak olursak:

1. Basliklar mesajin icerigiyle tam ortusecek sekilde yazilabilir. Grubun dogrudan konusu olmayan mesajlar "Konu Disi" diye belirtilebilir.
2. Sorular daha acik ve anlasilir yazilabilir.
3. Bir sorunun cevabi grup icinde bir kimse tarafindan verildikten sonra, farkli bir cozum getirilmedikce ayni cevap baskalarinca tekrarlanmaz.

Simdilik aklima gelen oneriler bunlar.

Herkese iyi calismalar...
Ali Cihan