RE: [MD-sorular] Bir Özür

ali nesin anesin at bilgi.edu.tr
8 Nis 2006 Cmt 19:00:06 EEST

Yoo.. Cok komikti. Hosuma gitti benim.

From: md-sorular-bounces at matematikdunyasi.org
[mailto:md-sorular-bounces at matematikdunyasi.org] On Behalf Of Emre UNAY
Sent: Saturday, April 08, 2006 5:46 PM
To: md-sorular at matematikdunyasi.org
Subject: [MD-sorular] Bir Özür

Herkese iyi günler

Matematiği sadece basit bir araç olarak gören çok insan tanıdım. Onlara bir
tepki olarak geçen hafta alaycı üslupla bir e-posta yazdım. Bu yazdığım
e-posta'da edepsizlikte bulunduysam herkesten özür dilerim. Amacım sadece
dalga geçmek ve yüzlerinizde minik de olsa bir tebessüme sebep olmaktı. Eğer

kendimi anlatamadıysam ve terbiyesizlik yaptıysam beni bağışlamanızı
dilerim. Ne yapalım, genciz işte... Hata bende. Bu kadar büyüğümün yanında
böyle davranmamam gerekirdi. Herkese iyi günler diliyorum. Saygılarımla...

En etkili ve güvenilir PC Korumayi tercih edin, rahat edin!
http://www.msn.com.tr/security/