[MD-sorular] allah fellah

Ali ilik aliilik at gmail.com
8 Nis 2006 Cmt 19:26:26 EEST

Allah'ın varlığının ya da yokluğunun kanıtı yapılamaz. Bu bir inanç
meselesidir.

Bu evrende yaşayan canlılar olarak, eğer başka evrenlerle (varsa) bizim
evrenimiz arasında bağlantılar (mesela olası parelel evrenler arası
tüneller) yoksa, biz sadece bu evrende olan bitenlerle ilgili kanıtlar
yapabiliriz. Yorum, hipotez, düşünce geliştirebiliriz fakat kanıt yapamayız
bağlantı yoksa.

 Ayrıca, Gödel'den biliyoruz ki; matematikte herşeyi kanıtlayamayız.

08.04.2006 tarihinde mehmet albayrak <albmehmet at gmail.com> yazmış: