YNT: [MD-sorular] allah fellah

Baris Demir barisburcin at gmail.com
8 Nis 2006 Cmt 22:34:55 EEST

Insanin tanriyi yaratmasini bir fonksiyon olarak alalim. Her insanin
kafasinda sadece bir tanri vardir. Ve her insanin tanrisi bir baskasinin
tanrisindan farklidir. Birebirdir. (Toplumlarin tanrilari görüntü kümesidir,
burada toplumsal tanri fonksiyonundan bahsetmiyorum). Tüm insanlarin
tanrilari ise deger kümesidir. Dolayisiyla deger kümesinin her elemanina
karsilik bir insan denk gelir. Örtendir.

Yani ters-fonsiyon tanimlarsak, tanri insani yaratti.

Tanrinin varligi ya da yoklugu sadece matematikçilerin kafasini
karistirmamistir. Karisan kafa tanriyi yaratmistir.

Teorik olarak ispat istiyorsaniz yukaridaki saçma fonksiyonu degerlendirin.

  _____