Re: [MD-sorular] Amatör Bir Site

Ali ilik aliilik at gmail.com
10 Nis 2006 Pzt 18:24:43 EEST

Hocam, siteniz zamanla daha da faydalı hale gelecektir. Karl's Calculus
Tutor'a benzer nitelikte bir site. Fakat eğitimci kimliğinizin izlerini
gördüm sitenizde. Şimdilik iyi bir başlangıç...

Bölümünüzde diğer hocalara da örneğin linner cebir dersiyle ilgili benzer
bir site teklifi götürseniz çok iyi olur.

Saygılar,
Ali

10.04.2006 tarihinde tolga kabaca <tolgakabaca at yahoo.com> yazmış: