Fwd: [MD-sorular] allah fellah

OktayD asi.insan at gmail.com
12 Nis 2006 Çar 00:00:20 EEST

Evet kanıtlayamayız. Gödel bunu kanıtladı. Bir sorun mu vardı ki? ;)

Gödelin çalışmaları allahı tanrıyı putu niye kanıtlasın ki? Bir kere hiç
matematiksel görünmedi bana, sonuçta Allah nedir derler adama. Tanımsız
bırakırsanız da bu sefer o sözcük yerine başka bir  şey de koyabilirim...

Saygı Sevgi ve Mantık...