RE: [MD-sorular] linner dönüşüm

Burak Bitlis burak_bitlis at hotmail.com
21 Nis 2006 Cum 00:50:27 EEST

selam,
lineer donusumun cekirdek uzayinin ortoganal tamamlayicisi (complement'in karsiligi umarim ? ) , lineer donusumun satir uzayina (row space) esit oldugunu kullanarak bulabilrisin..

v1=[-1 3 5]' ve v2=[0,1,1] olsun bu vektorlere dik olan uzay v3= [-2 1 1]' in gerdigi uzay  cikiyor,  (<v1, k*v3> ve <v2,k*v3> = 0 )

o zaman satirlari v3 ve katlari  olan herhangi bir 3'e 4 matris'in istenileni saglamasi lazim...

Burak.

> Date: Thu, 20 Apr 2006 18:49:45 +0300
> From: aliilik at gmail.com
> To: md-sorular at matematikdunyasi.org
> Subject: [MD-sorular] linner dönüşüm
>
> Çekirdeği {(1,3,5), (0,1,1)} tarafından gerilen R^3->R^4 e bir lineer dönüşüm bulunuz. Bir tane yokmuş sanırım. Birşeyler yaptım ama emin olamıyorum. Teşekkürler.
> ali
> --
> www.antoloji.com/ali_ilik
> "A writer is not so much someone who has something to say as he is someone who has
> [...]

It's the future, it's here, and it's free: Windows Live Mail beta
http://www2.imagine-msn.com/minisites/mail/Default.aspx?locale=en-us