Re: [MD-sorular] Ýntegral

yildirim akbal hamsiblues at gmail.com
28 Nis 2006 Cum 19:10:47 EEST

hocam su an okulun ınternetınden bakıyorum acrobat olmadıgı ıcın tam olarak
sekıllerıı nceleyemedım sılındırıde z=4-y^2 egrısı uzerıne kurulmus sılındır
dıye hatırlıyorum ıkı hocamda oyle dedı veya dejenere kuadratık dıye
bılıyorum ne kadar tesekkur etsem azdır...
analız 4 sınavı oncesı ıyı geldı sagolun

28.04.2006 tarihinde tolga kabaca <tolgakabaca at yahoo.com> yazmış: