RE: [MD-sorular] MD'nin yeni sayýsý

ali nesin anesin at bilgi.edu.tr
1 Ağu 2006 Sal 19:26:21 EEST

Dergi dun matbaadan cikti. Pek yakinda bayilerde olur.

Anlayisiniz, sabriniz ve ilginiz icin tesekkurler.

Gercekten de tahmin edilenden cok daha fazla emek vardir bu dergide. Gece
gunduz calismayla cikiyor. Ustelik bes kurus maddi cikar beklemeden. Ama
sanirim Turkiye’nin matematige katkisi artacak bu dergi sayesinde. Herkesi
(her sorumlu hisseden kisiyi) olaganustu ozverilerle cikan bu dergiyi
desteklemeye cagiriyorum. Abone sayimiz, mevsim geregi olsa gerek, ne yazik
ki bu sayida %50 azalmistir. Lutfen abone olun ve ettirin. (Not: Abonelik o
kadar ucuz ve posta ucreti o kadar fazla ki, abonelikler zararimiza oluyor.
Ama kar ya da zarar kimin umurunda!)

Ali

  _____