[MD-sorular] ANADOLU LÝSELERÝ ÖÐRETMEN SEÇME SINAVI

mem mem me_se at hotmail.com
24 Ağu 2006 Per 17:03:22 EEST

Saygıdeğer arkadaşlar;
MEB nin 21.08.2006  tarihinde, yapmış olduğu ANADOLU LİSELERİ ÖĞRETMEN SEÇME
SINAVI sınav kitapçığı ve cevap anahtarları
http://egitek.meb.gov.tr/Sinavlar/Sorular/Diger/21Agu2006AndLisOgrSecSinavi.pdf
    linkinde mevcut. MEB de matematik öğretmeni olarak çalışmaktayım.Eğer
vakit ayırıp inceleyebilirseniz, sorular ve cevapları hakkında yorumlarınızı
bekliyorum.(Matematik soruları hakkında). Bu sorular Memurklar.net
forumlarında çok tartışılmaktadır. Ancak bu md-sorular mail grubunda, takip
ettiğim kadar, matematik bilgisine güvenebileceğim değerli hocalarımız ve
arkadaşlarımız olduğundan bir de onların görüşlerini almak istedim.(Eğer
mümkünse).
Bu sorular; MEB kadrolarında, ilköğretim ikinci kademe ve orta öğretim
kurumlarında branş öğretmeni olarak görev yapan öğretmenlere uygulanmıştır.
Sınav,100 puan üzerinden değerlendiriliyor. Her soru 1 puan. Ancak matematik
branş soruları sadece 40 adet. Yani tüm matematik sorularını yapsanız sadece
40 alıyorsunuz.
Saygılar.
_Mehmet S_

Check the weather nationwide with MSN Search: Try it now!
http://search.msn.com/results.aspx?q=weather&FORM=WLMTAG