[MD-sorular] Bir sunum: 4-dimensional Worlds, UC Irvine February 25, 2005

Ali ilik aliilik at gmail.com
7 Ara 2006 Per 12:52:53 EET

Okuyoruz, MD-2006-II deki yazı sayesinde o sunumu biraz anlayabildik. MD
deki yazıyı tekrar tekrar okuyunca daha iyi anlayacağız.

MD deki yazıyı iyi okumadık, kabahatliyiz. Yoksa çok güzel bir yazı. Mesela
Kürenin üzerindeki noktanın sonsuza karşılık gelmesi nefis
anlatılmış. Kürenin üzerindeki noktalarla düzlem noktalarının eşlemesi, ve
sonra çok duru bir geçiş yapılmış yalın bağlı çokkkatlı muhabbetine.

Tez zamanda yazı daha iyi okunacaktır ve yazıyı yazanların emekleri boşa
gitmeyecektir.

Ali

07.12.2006 tarihinde ali nesin <anesin at bilgi.edu.tr> yazmış: