[MD-sorular] Toplamayla ilgili neleri bilmiyoruz?

Ali ilik aliilik at gmail.com
8 Ara 2006 Cum 16:51:56 EET

"Dogal sayilarda bu boyle degil tabii. Carpma toplamayla tanimlanabilir."

O halde,  her asal sayı bir doğal sayı olduğundan, asalları daha iyi
anlayabilmek için doğal sayılardaki toplamayı daha iyi anlamamız gerektiği
sonucunu çıkarabilir miyiz?

Ancak 1 doğal sayı olmasına rağmen, asal değildir.

Yoksa, herşey 1 sayısında mı bitiyor?

08.12.2006 tarihinde ali nesin <anesin at bilgi.edu.tr> yazmış: