[MD-sorular] kapalilik

erkan karakaya hattusas388 at gmail.com
16 Ara 2006 Cmt 14:18:01 EET

Bir X metrik uzayında bir A kümesinin kapalı olması demek, "A'nın bütün
yığılma noktalarını içermesi" demektir. Buradan, sonlu herhangi bir kümenin,
özel olarak, bir "tek nokta kümesi"nin kapalı olduğu hemen çıkar. Çünkü
sonlu bir kümenin yığılma noktası yoktur; dolayısıyla içermediği bir yığılma
noktası da yoktur.
16.12.2006 tarihinde mete ulusal <mete.ulusal at gmail.com> yazmış: