[MD-sorular] kapalilik

erkan karakaya hattusas388 at gmail.com
16 Ara 2006 Cmt 14:51:58 EET

Hayır; X uzayındaki herhangi bir E kümesi için (tek elemanlı olsun olmasın),
"E'nin içermediği bir yığılma noktası yoktur" demek, "E bir yığılma
noktasını içermiyor" değil; "X/E kümesinde E'ye ait bir yığılma noktası
yoktur" demek. (Çünkü E'nin X'teki bir a elemanını içermemesi ile X/E'nin a
elemanını içermesi aynı anlama gelir.)

16.12.2006 tarihinde mete ulusal <mete.ulusal at gmail.com> yazmış: