Re: [MD-sorular] amatörden selamlar

Ali ilik aliilik at gmail.com
9 Şub 2006 Per 20:54:53 EET

Ahmet bey mesajınız çok ilgimi çekti. Tam da benim yıllardır üzerinde
durduğum arştırdığım mevzu matematik ve hayat. Cevap yazanlardan
faydalanırsınız. Vekit bulunca çok ayrıntılı cevap yazacağım merak etmeyin.
Can alıcı boğucu sorularınız memnuniyelte bekliyorum. Saygılarımla
Ali ilik www.antoloji.com/ali_ilik

09.02.2006 tarihinde ahmet sonkur <asonkur at yahoo.com> yazmış: