[MD-sorular] Merhaba

yildirimakbal at ttnet.net.tr yildirimakbal at ttnet.net.tr
12 Şub 2006 Paz 12:16:02 EET

ahmet adnan saygun köroğlu
albeniz asturias
bach cello suite (tamamı)
Alban Berg - Ostinato, Filmmusik aus Lulu
Arvo Part - Cantus In Memory of Benjamin Britten
Bach - Cello Suite 1
bach - sarabande
Bach- _Fuga_g-moll ("Elena Kuschnerova")
Bach_-_minuet_in_g
Trio Con Brio Bach: Double Violin Concerto 1
Trio Con Brio Brahms_Hungarian dance no:5
Allar-Chopin - Mazurka Op[1].50 No.2
Allar-Chopin Valss no.11
george gershwin - rapsody in blue
Franz Liszt - Hungarian Rhapsody #2 (Piano)  (piano içi çoğu eserinde)
Mozart Concerto for Horn&orc 2
mozart clarnet quinted (dinlemenizi tavsiye eder
im)
 Mozart\Serenade in g major k.525
Trio_Con_Brio-Mozart_Symphony_No._25
Mussorgsky-Night on Bald Mountain
Pounlec diye geciyor ısmı klarnet ve piano içi yazılmış
vivaldi dört mevsim (ve adını hatırlamadıgım bir sürü bestesi)
saint seans (çoğu bestesi) özellikle cappriccioso no.8
Shostakovich jazz suitleri

özel olarak
wagner, stravinsky, schönberg, bela bartok ,gershwin gibi yeni dönem ve atonal besteciler

yukarıda yazdığım liste ne diyeceksınız ben bu listeyi kendimce biraz özel oldukları için buraya yazdım .Bu tarz müzikleri dinlerken özellikle barok ,rönesans ,empresyonist,ekspreyonist, atonal vs özel olarak cumhuriyet dönemi ve öncesi
ilhan usmanbaş cemal reşit rey, ferit alnar,ahmed adnan saygun vb bestecilerin muzikleri
(sezgi ,şizofrenizm ,  bunca yıl beynin matematıkle yogurulmus olmasi ( o kadar buyuk bır zaman dılımı degıl! )),
matematiksel bir ifade içeriyor diyebilirmiyiz?

müzikleri dinleyin bana hak vereceksınız...

yildirim akbal