[MD-sorular] Neden en kýsa?

Emre UNAY emreunay at hotmail.com
12 Şub 2006 Paz 19:30:37 EET

Herkese iyi günler. Bir soru benim kafamı kurcalıyor. Aynı düzlemde, bir
karenin dört köşesini birleştiren en kısa yol nedir? Yani öyle çizeceğiz ki,
4 nokta birbirine bağlanmış olacak ve bu çizdiğimiz yol en kısa olacak. Bu
soru eskiden md'de sorulmuştu, bir sonraki sayıda da doğru cevap verilmişti,
ama neden olduğu söylenmemişti. ( Herhangi bir anlatım bozukluğu olmasın:
AB=BC=CD=DA olan, aynı düzlemde, dört şehir olsun. Bu şehirleri birleştiren
en kısa yolu soruyorum. ) Vallahi gözümü korkutuyor bu kadar matematikçinin
içinde, az matematik bilgim ile derdimi anlatmaya çalışmak.

Sadece sohbet ile yetinmeyin - eglneceye de doymak için Messenger'i tercih
edin! http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3490&XAPID=2584